Скригун, Наталія ПетрівнаЧорноус, Людмила ВасилівнаАвраменко, Інна Миколаївна2017-12-082017-12-082017Скригун, Н. П. Асоціації бренда та їхня роль в посиленні його диференціації / Н. П. Скригун, Л. В. Чорноус, І. М. Авраменко // Причорноморські економічні студії. Серія «Економічні науки». – Одеса : Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2017. - № 17. - С. 79-82.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/26358У статті розглянуто теоретичні основи асоціацій бренда. Визначено їх роль в диференціюванні брендів задля забезпечення ефективності бренда шляхом як залучення нових споживачів, так і підвищення лояльності існуючих. Узагальнено підходи щодо класифікації асоціацій бренда задля підвищення результативності управління ними. Визначено фактори, від яких залежить цінність бренда. З метою формування успішного асоціативного простору бренда за рівнями розглянуто типи асоціацій бренда та методи їх створення на основі виокремлених основних критеріїв. The article deals with the theoretical foundations of brand associations. Their role in the differentiation of brands is determined for the purpose of ensuring the brand's efficiency by attracting new consumers as well as increasing the loyalty of existing ones. The approaches to classifying brand associations are summarized in order to increase the effectiveness of management of them. The factors on which the value of a brand depends on are determined. In order to form a successful associative space of the brand, the types of brand associations and methods of their creation based on the selected basic criteria are considered at the levels.uk-UKкафедра маркетингуасоціації брендаасоціативні зв’язкиасоціативний простір брендадиференціаціяіндивідуальність брендаmarketing departmentbrand associationassociative relationshipsassociative brand spacedifferentiationbrand identityАсоціації бренда та їхня роль в посиленні його диференціаціїArticle