Шелемех, Катерина ОлександрівнаКійко, Вікторія Вікторівна2015-09-072015-09-072012Шелемех, К. О. Перспективні напрями використання аромамаркетингу в готельній сфері /К. О. Шелемех, В. В. Кійко // Наукова творчість молоді в індустрії гостинності : матеріали Другої всеукр. наук.-практ. конф. студ., аспірантів та молодих вчених, 15-16 лист. 2012 р., м. Донецьк / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донецьк. нац. ун-т екон. і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського – Донецьк: ДонНУЕТ, 2012 – С. 241-243.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/21599У статті розкрито сутність аромаркетингу, його напрями та ароматехнології, які доцільно використовувати у вітчизняній готельній індустрії, як один з заходів підвищення конкурентоспроможності підприємства готельного господарства та приваблення клієнтів. The article reveals the essence aromarketinga, its direction and aromatehnologii, suitable for use in the domestic hotel industry to enhance the competitiveness of enterprises of the hotel industry and attract customers.uk-UKаромамаркетингготельна сферааромадизайнаromamarketinghotel industryaromadizaynкафедра експертизи харчових продуктівПерспективні напрями використання аромамаркетингу в готельній сферіThesis