Школьна, Олена Валентинівна2015-05-262015-05-262013Школьна, О. В. Реалізація індивідуального підходу в електронних засобах навчання на основі врахування психологічних факторів / О. В. Школьна // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : 79 міжнародна наукова конференція молодих учених, аспірантів і студентів. – К.: НУХТ, 2013. – Ч. 2. – С. 611-612.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/20760Відомо, що увага окремого студента є важливим компонентом ефективного навчання. Досвідчений учитель фокусується на індивідуальних особливостях студентів, які включають в себе психологічні характеристики, і шукає індивідуальний підхід до кожного студента. Але те, що про автоматизованого навчання, де прямий учень-с-викладачем зведено до мінімуму? Наприклад, навчання за допомогою комп'ютера призначений для самостійного навчання або для дистанційної освіти. It is well known that individual student’s attention is an essential component of effective education. Experienced teacher focuses on individual characteristics of students, which include psychological characteristics, and seeks an individual approach to each student. But what about a computer-aided learning, where direct student-to-teacher communication is minimized? For instance, the computer-aided learning is designed for self-tuition or for distance education.індивідуальний підхіделектронні засоби навчанняпсихологічні характеристикиindividual approache-learningpsychological characteristicsкафедра автоматизації та комп'ютерних технологій систем управління ім. проф. А.П. ЛаданюкаРеалізація індивідуального підходу в електронних засобах навчання на основі врахування психологічних факторів