Тригуб, Інна Петрівна2015-05-182015-05-182014Тригуб, І. П. ІКТ як пріоритетний засіб у покращенні якості освіти / І. П. Тригуб // Мова в професійному вимірі: комунікативно-культурний аспект : міжнародна науково-практична конференція, 17-18 грудня 2014 р., м. Харків. – 2014. - С. 216-219.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/20455Автор проголошує важливим пріоритетом та стратегією курс на покращення якості освіти і, в першу чергу, ефективне запровадження інформаційних та комунікаційних технологій в освітню галузь. Останнім часом освіта значно розширює спектр технологій, що пов'язані з комп'ютером та всесвітніми інформаційними мережами. Розбудова інформаційного освітнього простору сьогодні потребує від вчителів володіння сучасними ІКТ та вміння застосовувати їх у навчанні та у повсякденному житті. An author proclaims important priority and strategy. It is a course on the improvement of education quality, above all things, effective introduction of information and communication technologies in educational industry. Lately education extends the spectrum of technologies considerably, that connects with computer and world informative networks. Re-erecting of informative educational space today needs from teachers knowledge of modern IKT and ability to apply them in studies and in everyday life.інформаційне суспільствоінформаційні технологіїзнанняосвітакомпетентністьпедагогічні технологіїдистанційна освітанавчаннявикладачinformative societyinformation technologiesknowledgeseducationcompetencepedagogical technologiesdistance educationstudiesteacherкафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікаціїІКТ як пріоритетний засіб у покращенні якості освітиArticle