Соломянюк, Наталія Миколаївна2013-09-122013-09-122013Соломянюк, Н. М. Теоретичні основи процесу маркетингового планування [Електронний ресурс] / Н. М. Соломянюк // Ефективна економіка. - 2013. - № 8. - Режим доступу: https://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2231https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/9614У статті розглянуто категорійний апарат поняття «процесу маркетингового планування», як безперервного механізму, що забезпечує розкриття причинно-наслідкових значень складових визначення. Досліджено та удосконалено схему процесу маркетингового планування. The category apparatus of concept "The Marketing Planning Process" is considered in the article, as a continuous mechanism that provides determination of cause and effect values making. Investigational and improved chart of the marketing planning process.otherмаркетингове плануванняmarketing planningпроцес маркетингового плануванняthe marketing planning processмаркетинговий планmarketing planкафедра маркетингуТеоретичні основи процесу маркетингового плануванняArticle