Черненко, К. В.Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна2013-07-102013-07-102013Черненко, К. В. Ефективність реклами в Інтернеті / К. В. Черненко, О. Ф. Крайнюченко // Materiały IX Międzynarodowej naukowi - praktycznej konferencji «Naukova mysl informacyjnej powieki – 2013». Ekonomiczne nauki. – Przemyśl : «Nauka i studia», 2013. – Volume 4. – С. 11-12.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/9039Розглянуто нейромаркетинг як новий вид маркетингу, предметом досліджень якого є вивчення неусвідомлених когнітивних і емоційних реакцій людини на певні стимули. Neyromarketing as new type of marketing is considered, the article of researches of which is a study of unrealized kognitivnikh and emotional reactions of man on certain stimuli.otherмаркетингнейромаркетингбрендспоживачіmarketingneyromarketingbrandusersкафедра маркетингуНейромаркетинг як помічник розуміння психології покупки брендівThesis