Григорців, Михайло ВолодимировичГерасименко, Олена Миколаївна2017-06-122017-06-122016Григорців, М. В. Мотиваційна система на підприємствах харчової промисловості / М. В. Григорців, О. М. Герасименко // Формування ринкових відносин в Україні. Збірник наукових праць. – Київ, 2016. – № 12 (187). – С. 53–56.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/25496Мотиваційна система на підприємствах харчової промисловості є одним з головних факторів їх економічного зростання. З розвитком новітніх технологій і автоматизації виробництва питання мотивації персоналу стають більш актуальними, оскільки людська праця втрачає свою цінність. Правильна модель мотиваційної системи повинна об’єднати керівника і робітників для досягнення мети і забезпечити працівників сприятливими умовами праці. Мотивація допоможе працівнику належно ставитися до роботи та усвідомити, що є основою для професійного і службового зростання. Motivational system in the food industry is one of the main factors of economic growth. Motivation question becomes more actual with the development of new technologies and production automation because human labor is losing its value. The correct model of motivational systems should combine the manager and workers to achieve the objectives and ensure employees favorable conditions. Motivation will help the employee to work effectively and realize that the basis is for professional and career growth.мотиваційна системамотиваціяперсоналпродуктивністьпідприємствоmotivation systemmotivationpersonnelproductivityenterpriseкафедра економіки і праваМотиваційна система на підприємствах харчової промисловостіArticle