Іванова, Аліна АндріївнаРозметова, Олена Григорівна2015-12-232015-12-232012Іванова, А. А. Інноваційні маркетингові технології просування готельного продукту / А. А. Іванова, О. Г. Розметова // Здобутки, проблеми та перспективи розвитку готельно-ресторанного та туристичного бізнесу : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 29-30 жовтня 2012 р. – К. : НУХТ, 2012. – С. 346-348.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/22052На сьогодні необхідною складовою успіху будь-якого підприємства є вивчення ринку, а саме вивчення споживачів, конкурентів, умови функціонування, цін на товари та послуги та ін. В готелі цією діяльністю займається відділ продажів та маркетингу. В даний час все частіше готелі займаються пошуком клієнта, а не клієнт шукає собі номер, що значно збільшило роль просування послуг в останні роки. Today a necessary component of the success of any company is a market research study of consumers in particular, competition, operating conditions, prices of goods and services, and others. The hotel this activity is engaged in sales and marketing. At present, more and more hotels are seeking the client, not the client is looking for a number that greatly increased the role of promoting services in recent years.кафедра туристичного та готельного бізнесумаркетингові технологіїготельний бізнесінноваційні технологіїmarketingtechnology hospitalityinnovation technologiesІнноваційні маркетингові технології просування готельного продуктуOther