Кириленко, Ірина ІгорівнаБєлова, Тетяна Геннадіївна2014-04-142014-04-142014Кириленко, І. І. Застосування концепції маркетингу взаємовідносин в діяльності ПАТ «Оболонь» / І. І. Кириленко, Т. Г. Бєлова // Moderni vymozenosti vedy – 2014 : materialy X mezinarodni vedecko-prakticka konference - Dil 4. Ekonomicke vedy. – Praha : Publishing House «Education and Science» s.r. o, 2014. - C. 32-34.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/13940Розглядаються питання застосування концепції маркетингу взаємовідносин в діяльності підприємства, яке виробляє пивоварну продукцію Рассматриваются вопросы применения концепции маркетинга взаимоотношений в деятельности предприятия, которое производит пивоваренную продукцию The problems of the concept of marketing relationships in the enterprise, which manufactures brewing productsuk-UKмаркетингова концепціямаркетинг взаємовідносинефективні взаємовідносинимаркетинговая концепциямаркетинг взаимоотношенийэффективные взаимоотношенияmarketing conceptmarketing relationshipseffective сommunicationкафедра маркетингуЗастосування концепції маркетингу взаємовідносин в діяльності ПАТ «Оболонь»Thesis