Орехівський, Григорій АнастасійовичБутенко, Н. В.Данькевич, Олександр Григорович2013-10-212013-10-211999Орехівський, Г. А. Складові маркетингової стратегії розвитку бурякоцукрового виробництва в Україні / Г. А. Орехівський, О. Г. Данькевич, Н. В. Бутенко // Науковий вісник Національного аграрного університету. - 1999. - Вип.13. С.308-312.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/10530Висвітлюється сучасний стан та проблеми розвитку бурякоцукрового виробництва. Обґрунтовуються напрями і фактори прискореного піднесення й стабілізації бурякоцукрового виробництва. The problem of develоpment of sugar-beet production and present-day state of branch are considered. The directions and factors of acceleration of sugar-beet production are substantiated.uk-UKцукрова промисловістьринок цукрустратегія розвиткуреструктуризаціяSugar industrymarket of sugardevelopment strategyrestructuringкафедра економіки і праваСкладові маркетингової стратегії розвитку бурякоцукрового виробництва в УкраїніArticle