Шаповал, Олена Федорівна2013-09-272013-09-272013Шаповал, О. Ф. Інформаційні технології маркетингу як засіб економічного зростання підприємств / О. Ф. Шаповал // Управління сучасним підприємством : Матеріали IX міжнародної науково-практичної конференції : тези доповідей. – К., НУХТ, 2013. – C. 203https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/9955В тезах доповіді дана характеристика інформаційних технологій маркетингу, які мають цілеспрямований вплив на підвищення рівня економічної діяльності підприємства. This thesis contains materials about marketing information technologies which making real economic enterprise development.otherпрограмне забезпеченніресурси Інтернетінформаційні технології маркетингуsoftwareInternet resourcesmarketing information technologiesкафедра маркетингуІнформаційні технології маркетингу як засіб економічного зростання підприємствThesis