Данкеєва, Оксана МиколаївнаПопович, Валентин Мар’янович2023-09-212023-09-212023Данкеєва, О. М. Застосування карти емпатії для визначення профілю споживачів ІТ-стартапу / О. М. Данкеєва, В. М. Попович // Scientific research in the modern world : 5th International scientific and practical conference, March 9-11, 2023. – Toronto, Canada : Perfect Publishing, 2023. – Рp. 397-400https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/41125Тези-доповіді присвячено побудові та визначенню профілю споживачів онлайн додатку стартап-проєкту. Технологічний розвиток вимушує бізнес існувати в цифровому світі. IT-продукти в мінливому середовищі стають обов'язковою складовою бізнесу. Оскільки споживачі «живуть» в онлайні, бізнес шукає можливості задовольняти їх потреби забезпечуючи новими технологічними продуктами.otherкафедра маркетингустартапкарта емпатіїспоживачітуристичний бізнескультурно-історична спадщинаstartupempathy mapconsumerstourism business cultural and historical heritageЗастосування карти емпатії для визначення профілю споживачів ІТ-стартапуThesis