Kalna-Dubiniuk, TatianaShapoval, ElenaBozhuk, TetіanaKonnova, Lyubov2017-11-082017-11-082017Psychological Aspects of Case Study with Interactive Approach / T. Kalna-Dubinyuk, O. Shapoval, T. Bozhuk, L. Konnova // Research Revolution. International Journal of Social Science & Management. – Indore. India : 2017. – Volume 5, Issue. – 12 – P. 1-5.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/26114The paper pays considerable attention to the definition of the main vectors of the psychological impact of case study on the results of the student's educational process. The basic directions of distribution of use case study at teaching process of economic courses at the Universities of Ukraine are grounded. В статті приділяється суттєва увага визначенню основних векторів психологічного впливу case study на результати навчального процесу студентів. Обґрунтовані основні напрями поширення використання case study при викладанні дисциплін економічного напряму. В статті приділяється суттєва увага визначенню основних векторів психологічного впливу case study на результати навчального процесу студентів. Обґрунтовані основні напрями поширення використання case study при викладанні дисциплін економічного напряму.case studyinteractive teaching methodspsychological impactінтерактивні методи навчанняпсихологічний впливкафедра економіки праці та менеджментукафедра маркетингуPsychological Aspects of Case Study with Interactive ApproachArticle