Кійко, Вікторія ВікторівнаМельник, Оксана Петрівна2024-11-062024-11-062023Кійко, В. ДСТУ ISO 9001:2015: навіщо поліпшувати якість, якщо споживач задоволений / В. Кійко, О. Мельник // Управління якістю. – 2023. – № 10. – С. 61–63.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/45410Головним завданням підприємств, орієнтованих на успіх, є задоволення потреб споживачів, які виступають регуляторами рівня виробництва продукції та попиту на неї. Відповідно, постійне покращення якості продукції є вимогою сучасної дійсності та ключовою складовою сталого розвитку підприємств, що дає їм змогу: зберегти репутацію; задовольнити потреби та вимоги споживачів; знизити витрати; збільшити ефективність виробництва. З огляду на вимоги ISO 9001 підприємство повинно визначати та обирати можливості для поліпшення своєї діяльності й уживати будь-які необхідні заходи для задоволення потреб споживача. У межах цієї вимоги одним із ключових напрямів такого поліпшення є постійне покращення якості продукції.The main task of success-oriented enterprises is to meet the needs of consumers, who act as regulators of the level of production and demand for products. Accordingly, constant improvement of product quality is a requirement of modern reality and a key component of sustainable development of enterprises, which enables them to: maintain reputation; satisfy the needs and requirements of consumers; reduce costs; increase production efficiency. Taking into account the requirements of ISO 9001, the company must identify and choose opportunities to improve its activities and take any necessary measures to meet the needs of the consumer. Within this requirement, one of the key areas of such improvement is the continuous improvement of product quality.ukкафедра експертизи харчових продуктівякість продукціїпотреби споживачастандарт ДСТУ ISO 9001product qualityconsumer needsDSTU ISO 9001 standardДСТУ ISO 9001:2015: навіщо поліпшувати якість, якщо споживач задоволенийArticlehttps://orcid.org/0000-0002-1078-5863https://orcid.org/0000-0002-9177-8904