Река, К. С.Бєлова, Тетяна Геннадіївна2012-11-062012-11-062011Река, К. С. Визначення конкурентоспроможності продукції підприємства / К. С. Река, Т .Г. Бєлова // научно-технический прогресс на рубеже TYSYACHALETY : VII Международная научно-практическая конф., 27.05-05.06 2011 р. – Частина 4. – С. 34-36.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/3527Розвиток ринкових відносин призвів до лібералізації економічної діяльності та зняття багатьох бар’єрів проникнення імпортних товарів на внутрішній ринок України. У результаті українські товари стикнулися з жорстокою конкуренцією як в межах країни, так і на зарубіжних ринках, які перенасичені аналогічною продукцією високої якості. В цих умовах особливу гостроту набуває проблема підвищення конкурентоспроможності вітчизняних товарів. The development of a market economy has led to economic liberalization and removal of many barriers to penetration of imported goods Ukraine's domestic market. As a result, Ukrainian goods collided with fierce competition both within the country, well in foreign markets, which saturated with similar products of high quality, in these circumstances, particularly acute is the problem of improving the competitiveness of domestic goods.otherринкові відносинихарактеристика товарукондитерські виробиконкурентоспроможністьmarket relationsdescription of goodsconfectionery productscompetitivenessкафедра маркетингуВизначення конкурентоспроможності продукції підприємстваThesis