Мазник, Ліана Валеріївна2013-07-112013-07-112012Мазник, Л. В. Перспективи впровадження методу кейс-стаді (англ. сase method) в навчально-виховній та науковій діяльності НУХТ (Національного університету харчових технологій) / Л. В. Мазник // Міжнародна науково-методична конференція «Інновації в освіті», 16-17 жовтня 2012р. м. Київ, КНТЕУ. – 2012. - С. 297-299.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/9065В представленій роботі кейс-метод розглядається як міжпарадигмальна та міждисциплінарна евристика, що полягає у точному визначенні феномену, який підлягає вивченню. Евристика розуміється нами як підхід найвищого ступеня узагальненості, який можна використовувати в навчанні, конструюванні, дослідженнях та при розв'язанні проблем. Результати впровадження цього підходу стосуються декількох аспектів діяльності, які детально розглянуті в роботі. До таких аспектів віднесено: дослідницький, дидактичний, комунікаційний, діагностичний, прикладний аспект (кейс-метод в бізнесі). The case method is considered as interparadigmal and interdisciplinary heuristic, which lie in the exact definition of the phenomenon need to be observated in this study. The heuristic is understood by us as the approach of te highest degree of generalization that can be used in teaching, engineering, research and problem solving. Results of this approach implementation relate to several aspects of the activities that are considered in article in details. These aspects include: research, teaching, communicating, diagnostic, application (case method in buisness) aspects.otherаспекткейс-методдослідженнядіяльністьнавчанняteaching aspectcase-methodresearch activitiesкафедра економіки праці та менеджментуПерспективи впровадження методу кейс-стаді (англ. сase method) в навчально-виховній та науковій діяльності НУХТ (Національного університету харчових технологій)