Дочинець, Інга Вікторівна2020-06-172020-06-172020Дочинець, І. В. Фактори якісного обслуговування підприємств ресторанного господарства / І. В. Дочинець // Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі : матеріали ІХ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19 - 20 травня 2020 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2020. – С. 151.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/31495Обґрунтовано стандарти обслуговування підприємств РГ і доведення їх до персоналу, у вигляді рекомендацій, які вказують, як діяти в тих чи інших випадках Substantiated the standards of service of WG enterprises and bringing them to the staff, in the form of recommendations that indicate how to act in certain casesпослугикомплексякістьобслуговуваннягістьресторанстандартиservicescomplexqualityserviceguestrestaurantstandardsкафедра готельно-ресторанної справиФактори якісного обслуговування підприємств ресторанного господарстваThesis