Удворгелі, Крістіна ЄвгенівнаБєлова, Тетяна Геннадіївна2012-11-062012-11-062012Удворгелі, К. Є. Визначення конкурентного становища МПП «Алекс» на ринку мінеральних вод / К. Є. Удворгелі, Т. Г. Бєлова // Науковий простір Європи-2012 : VIII Міжнародна науково-практична конференція. – 2012. – Т. 6. – С. 42-44.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/3522Визначення свого конкурентного становища є одним з найголовніших напрямів діяльності підприємства.Це дозволяє з’ясувати питання щодо можливостей конкуренції на цільовому ринку, витримуванню конкурентного тиску і одержанню перемоги в конкурентній боротьбі. Defining its competitive position is one of the most important activities pidpryyemstva.The allows us to determine the issue of possibilities of competition in the target market, with stand competitive pressure and receipt of winning the competition.otherринок мінеральних водконкурентне становищедіяльність підприємстваmineral water marketcompetitive positionactivities of the companyкафедра маркетингукафедра економіки праці та менеджментуВизначення конкурентного становища МПП «Алекс» на ринку мінеральних водThesis