Скригун, Наталія ПетрівнаКапінус, Лариса ВасилівнаКочмарук, Марія Володимирівна2013-07-012013-07-012013Скригун, Н. П. Сутність мотивації як важливого чинника впливу на поведінку споживача / Н. П. Скригун, М. В. Кочмарук, Л. В. Капінус // Збірник наукових праць НДЕІ. - К. : НДЕІ, 2013. - № 4 (143). – С. 230-233.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8624Розглянуто наукові підходи до вивчення сутності мотивації, досліджено схеми мотиваційного процесу потенційного споживача. На підставі досліджень виділено чинники, за допомогою яких маркетологи можуть впливати на процес мотивації. Different scientific approaches were investigated to the study of the nature of motivation, examined various schemes of motivational process of potential consumer. On the basis of researches were selected the factors by which marketers can influence the process of motivation.otherмотиваціястимулимотивиіндивідуальні потребиmotivationincentivesmotivationindividual needsкафедра маркетингуСутність мотивації як важливого чинника впливу на поведінку споживачаArticle