Науменко, Наталія Валентинівна2012-09-242012-09-242012Гуляк, А. Б. Символіка керамічного виробу в аспекті синтезу мистецтв / А. Б. Гуляк, Н. В. Науменко // Вісник Львівського національного університету імені І. Франка. – Львів, 2014. – Вип. 60, Ч. 1. – С. 232-240.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/2903У статті проаналізовано поезії збірки Віри Вовк «Писані кахлі» (1999) із позицій синтезу мистецтв. Показано, що співвідношення формальних і змістових компонентів (сполучна ідея краси природи та людської душі, наскрізне верліброве вирішення, мотиви синтезу мистецтв, інтертекстуальні елементи) перетворює художню керамічну деталь на завершений образ у кожному окремо взятому вірші, а у цілості створює своєрідний поетичний універсум, у якому мистецький образ розмикається до міфоетернального рівня. The article analyzes the poetry collection Vera Wolf "written tile" (1999) with the position synthesis of the arts. It is shown that the ratio of formal and semantic components (binder idea of ​​beauty of nature and the human soul, through verlibrove solution motives synthesis of the arts, intertextual elements) makes ceramic art piece for a complete image of each individual poem, and the whole creates a kind of poetic universe, in art which opens the way to mifoeternalnoho level.uk-UKлірикакерамікаінтертекстсинтез мистецтвlyricsceramicsintertextsynthesis of the artsкафедра гуманітарних дисциплінСимволіка керамічного виробу в аспекті синтезу мистецтвArticle