Лавор, Ніна Леонтіївна2016-04-142016-04-142015Лавор, Н. Л. Засоби фізичної культури в регулюванні психоемоційного і функціонального стану студентів в екзаменаційний період / Н. Л. Лавор // Фізична культура, спорт та здоров’я нації : збірник наукових праць. – Вінниця, 2015. – Вип. 19, Т. 2. – С. 230-235.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/22862В даній статті розглянуто різні методи педагогічного регулювання навчально-виховним процесом. Розглянуто засоби фізичної культури у регулюванні психоемоційного та функціонального стану студентів у період іспитів, а також визначено результат впливу на професійну підготовку студента при використанні стратегії імперативного впливу і стратегії розвивального впливу. Проведено аналіз проблеми професійної діяльності і визначено важливість використання засобів фізичної культури під час стресових ситуацій, що виникають у студентів протягом іспитів, які мають безпосередній вплив на рівень професійної підготовки.uk-UKкафедра фізичного вихованняемоційний станпедагогічне регулюванняіспитиэмоциональное состояниепедагогическое регулированиеэкзаменыpedagogical regulatoryemotional stateexaminationsЗасоби фізичної культури в регулюванні психоемоційного і функціонального стану студентів в екзаменаційний періодArticle