Мостенська, Тетяна ЛеонідівнаФедулова, Ірина Валентинівна2014-12-022014-12-022014Мостенська, Т. Л. Методи пізнання і їх значення в навчальному процесі / Т. Л. Мостенська, І. В. Федулова // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвячена 130-річчю Національного університету харчових технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – С. 694.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/18943Одна з важливих особливостей наукового пізнання порівняно з буденним полягає в його організованості і використовуванні цілого ряду методів дослідження. Під методом при цьому розуміється сукупність прийомів, способів, правил пізнавальної, теоретичної і практичної, перетворюючої діяльності людей. Ці прийоми, правила встановлюються не довільно, а розробляються, виходячи із закономірностей самих об'єктів, що вивчаються. Тому методи пізнання такі ж багатоманітні, як і сама дійсність. One of the important features of scientific knowledge compared to ordinary lies in its organization and the use of a number of methods. Under the method is understood set of techniques, methods, rules cognitive, theoretical and practical, transformative activity. these techniques, rules are established not arbitrary, but are developed on the basis of patterns of most objects studied. Therefore, methods of learning are the same diverse as reality itself.otherорганізованістьнауканавчальний процесorganizationlearning processscienceкафедра економіки праці та менеджментуМетоди пізнання і їх значення в навчальному процесіOther