Міненко, Михайло АнатолійовичМатвєєв, Володимир Володимирович2012-11-072012-11-072010Міненко, М. А. Географічне позначення виноробної продукції один із чинників захисту інтересів товаровиробників / М. А. Міненко, В. В. Матвєєв // Проблеми економіки підприємств у сучасних умовах : матеріали VI-ї міжн. наук.-практ. конф., м. Київ, 13-14 травня 2010 р. / М-во освіти і науки України, Нац. ун-т харч. технологій. – К.: НУХТ, 2010. – Ч. 3. – С. 12.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/3559Досліджено роль географічних позначень при реалізації виноробної продукції. Investigated the role of geographical indications in wine production.otherгеографічні позначенняgeographical indicationsторгова маркаСОТtrademarkWTOкафедра економіки праці та менеджментуГеографічне позначення виноробної продукції один із чинників захисту інтересів товаровиробниківThesis