Семененко, Катерина ЮріївнаСкригун, Наталія Петрівна2014-08-212014-08-212009Семененко, К. Ю. Сутнісна характеристика маркетингових методів цінових досліджень / К. Ю. Семененко, Н. П. Скригун // Економiка : проблеми теорiї та практики : Зб. наук. пр. – Дніпропетровськ : ДНУ, 2009. – Вип. 257. – Т. VІІ. – С. 1776–1784.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/16384Розглянуто сутність основних маркетингових методів досліджень ціни, встановлено їхні переваги й недоліки, найбільш оптимальні методи цінових досліджень залежно від поставлених завдань. Essence of basic marketing methods of price researches is considered, their advantages and defects are set, the most optimal methods of price researches are set depending on the given tasks.uk-UKцінамаркетингцінові дослідженняpricemarketingprice researchкафедра маркетингуСутнісна характеристика маркетингових методів цінових дослідженьArticle