Панасенко, Н. І.Капінус, Лариса Василівна2012-12-172012-12-172012Панасенко, Н. І. Банерна реклама як маркетинговий інструмент просування ТМ «OGGI» / Н. І. Панасенко, Л. В. Капінус // Проблеми і перспективи розвитку фінансів, обліку і маркетингу в сучасному середовищі: Всеукраїнська конференція молодих вчених і студентів, 25 – 26 жовтня 2012 р., Київ. - К.: НУХТ, 2012. - С. 94-95.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/4379З’ясовано види реклами в інтернет-просторі, проаналізовано ставлення користувачів до інтернет-реклами, виявлено переваги використання банерної реклами для ТМ «OGG». The types of advertising are found out in internet, attitude of users is analysed toward internet-advertising, found out advantages of the use of the banner advertising for TM «OGG».otherбанерна рекламаbanner advertisingінтернет-рекламаinternet-advertisingвеб-сторінкаweb pageкафедра маркетингуБанерна реклама як маркетинговий інструмент просування ТМ «OGGI»Other