Баталова, Тамара ВолодимирівнаСєдих, Ольга Леонідівна2023-11-272023-11-272023Баталова, Т. В. АВС-аналіз товарного асортименту / Т.В. Баталова, О.Л. Сєдих // Інформаційні технології в соціокультурній сфері, освіті та економіці : матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених. – Київ : Видавничий центр КНУКіМ, 2023. – С. 13-14https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/41656У процесі аналізу асортименту підприємства доцільно, поряд з іншими методами, використовувати також метод АВС-аналізу. ABC- аналіз асортименту забезпечує ґрунтовні аргументи під час формування асортименту, даючи змогу із певним ступенем ймовірності прогнозувати кінцеві результати основної діяльності підприємстваotherABC-аналізпринцип ПаретоасортиментABC-analysisPareto principleassortmentкафедра інформаційних технологій, штучного інтелекту і кібербезпекиАВС-аналіз товарного асортиментуThesis