Сербенівська, Аліна ЮріївнаКопилов, Єгор2018-06-232018-06-232018Сербенівська, А. Ю. Розробка і формування маркетингової стратегії туристичного підприємства / А. Ю. Сербенівська, Є. Копилов // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 84-ї Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 23–24 квітня 2018 р. – Київ : НУХТ, 2018. – С. 522.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/27715Проаналізовані маркетингові стратегії для впровадження в туристичному підприємстві. The marketing strategies for implementation in the tourist enterprise are analyzed.туризммаркетингтуристичне підприємствокафедра туристичного та готельного бізнесуtourismmarketingtravel companyРозробка і формування маркетингової стратегії туристичного підприємстваOther