Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаГулька, Вікторія Ігорівна2019-06-132019-06-132019Бєлова, Т. Г. Застосування концепції соціально-відповідального маркетингу в діяльності підприємства / Т. Г. Бєлова, В. І. Гулька // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2019. – Т. 30 (69). − № 2. − С. 81-85.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/29698Стаття присвячена розгляду сутності концепції соціально-відповідального маркетингу. Наводиться тлумачення цього терміну різними науковцями. Викладений погляд на зміст цієї концепції гуру маркетингу – Філіпа Котлера. Наводяться принципи, за якими повинні розвиватись компанії, котрі є прихильниками концепції соціально-відповідального маркетингу. Окреслено основні інструменти соціально-відповідальної діяльності компанії. Доведено, що найбільш популярними інструментами застосування концепції соціально-відповідального маркетингу серед вітчизняних підприємств є благодійна діяльність та спонсорство. Наведено приклади соціально-відповідальних компаній, які працюють на українському та закордонному ринках, серед яких American Express Company, Pampers, Avon. Визначено напрямки прояву концепції соціально-відповідального маркетингу та їхній зміст. Доведено переваги застосування даної концепції у практичній діяльності підприємства.uk-UKконцепція соціально-відповідального маркетингувідносини з партнерамивідносини із споживачамиставлення до екологіївідносини з працівникамивідносини із суспільствомблагодійністьconcept of socially responsible marketingrelations with partnersrelations with consumersattitude towards ecologyrelations with employeesrelations with societycharityкафедра маркетингуЗастосування концепції соціально-відповідального маркетингу в діяльності підприємстваArticle