Овчарова, Дарія Андріївна2016-04-052016-04-052014Овчарова, Д. А. Бренд як інтегруючий елемент сучасних маркетингових концепцій / Д. А. Овчарова / Сучасні проблеми розвитку підприємств харчової промисловості: теорія та практика : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 13–14 листопада 2014 р. — К.: НУХТ, 2014. — С. 100-102.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/22742Зміни в концепції розвитку економіки та її глобалізація приводить до суттєвих змін ринкових умов та джерел забезпечення конкурентоспроможності. Changes in the concept development of the economy and its globalization leads to significant changes in market conditions and the source of competitiveness.uk-UKбрендмаркетингова концепціяконкурентоспроможністьbrandmarketing conceptcompetitivenessБренд як інтегруючий елемент сучасних маркетингових концепційOther