Glushanitsya, Anastasia2016-04-282016-04-282014Glushanitsia, A. The usage of principles of japanese marceting in the economic activity of the PAC «Obolon'» / A. Glushanitsia // Сучасні проблеми розвитку підприємств харчової промисловості: теорія та практика : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 13–14 листопада 2014 р. — К.: НУХТ, 2014. — С. 323-324.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/23018The modern marketing in Japan must be based on the quick, flexible planning of initiatives, in the centre of which always must be the customer. Сучасний маркетинг в Японії повинен бути заснований на швидкому та гнучкому плануванні ініціатив, в центрі яких завжди повинен бути клієнт.otherпринципи маркетингуяпонський маркетингпринципи японського маркетингупринципы маркетингаяпонский маркетингпринципы японского маркетингаprinciples of marketingjapanese marketingjapanese marketing principlesThe usage of principles of japanese marceting in the economic activity of the PAC «Obolon'»Other