Рябенко, Володимир Володимирович2015-06-042015-06-042014Рябенко, В. В. Вартісна оцінка маркетингового потенціалу підприємства / В. В. Рябенко // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвячена 130-річчю Національного університету харчових технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – С. 781.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/21016Важливим напрямом оцінки маркетингового потенціалу є визначення його величини у вартісному вигляді, що дозволяє усунути більшість недоліків інших методів оцінки. An important area of evaluation is to determine the marketing potential of its value in monetary form, which eliminates most of the shortcomings of other assessment methods.uk-UKмаркетинговий потенціалвартісна оцінкаmarketing potentialvaluationкафедра економіки і праваВартісна оцінка маркетингового потенціалу підприємстваThesis