Соломоненко, В. А.Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна2013-07-112013-07-112013Соломоненко, В. А. Маніпуляція як маркетинговий засіб впливу на споживчу поведінку / В. А. Соломоненко, О. Ф. Крайнюченко // Materiály IX mezinárodní vědecko - praktická konference «Vědecký pokrok na přelomu tysyachalety – 2013». Ekonomické vědy. – Praha. Publishing House «Education and Science», 2013. - Díl 5. - С. 10-12.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/9054Розглянуто економічну та моральну складову процесу маніпуляційного впливу на споживача за допомогою різноманітних методів. The economic and moral constituent of process of manipulation influence is considered on an user by various methods.otherрекламаманіпуляціяповедінка споживачівметоди маніпулюванняadvertisingmanipulationconduct of usersmethods of manipulationкафедра маркетингуМаніпуляція як маркетинговий засіб впливу на споживчу поведінкуThesis