Жолнер, Інна Василівна2012-05-302012-05-302010Жолнер, І. В. Облік витрат на рекламу в контексті міжнародних та національних стандартів / І. В. Жолнер // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - Київ : НУХТ, 2010. - № 35. – С. 89-94.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/1130Реклама – це важливий елемент економіки і один з основних інструментів ринку. Витрати на рекламу відіграють важливе значення, адже їх облік залишається надзвичайно актуальним питанням. Автором розглянуто особливості Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ) та вітчизняних П(С)БО та передбачає використання принципів консерватизму та об’єктивності у бухгалтерському обліку коштів на рекламу, що ґрунтується на теорії агентських відносин.Advertising is the important element of economy and one of basic tools of the market. Publicity expensesare very importance, because its account remains pressing question. Especially sharply there is this problem in connection: are its actives to balance or expenses.otherоблік витрат на рекламутеорія агентських відносинміжнародні стандарти фінансової звітностіaccounting of publicity expensestheory of agency relationsinternational Financial Reporting Standardsкафедра обліку і аудитуОблік витрат на рекламу в контексті міжнародних та національних стандартівArticle