Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаКрижко, А. О.2012-09-272012-09-272012Бєлова, Т. Г. Визначення конкурентоспроможності підприємства за показниками маркетингової діяльності / Т. Г. Бєлова, А. О. Крижко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. – 2012. - № 5. - С. 112-115.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/3038Розглянуто методичні підходи щодо визначення конкурентоспроможності підприємства за показниками маркетингової діяльності. Обґрунтовано фактори, які слід враховувати при оцінці конкурентоспроможності підприємства за пропонованою методикою. Визначено переваги розглянутої методики серед інших.Methodical approaches to determining the competitiveness of enterprises in terms of marketing. Grounded factors to consider when assessing the competitiveness of enterprises by the proposed method. Advantages of the considered methods among others.otherконкурентоспроможність підприємстваметоди оцінювання конкурентоспроможностімаркетингова діяльністьcompetitivenesscompetitiveness assessment methodsmarketing activitiesкафедра маркетингуВизначення конкурентоспроможності підприємства за показниками маркетингової діяльностіArticle