Соловйова, Юлія ЄвгеніївнаАнтонова, Ольга ВадимівнаМанич, Наталія Євгенівна2023-12-182023-12-182022Соловйова, Ю. Національно виразні елементи у редизайні упаковки українських товарів на прикладі молочної продукції / Ю. Соловйова, О. Антонова, Н. Манич // Економіка та суспільство : електронний журнал. – 2022. – Вип. 46https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/41811Статтю присвячено розглядові особливостей застосування національно виразних елементів при редизайні упаковки українських продуктів харчування, зокрема, молочної продукції провідних вітчизняних брендів. У розвідці звернено увагу на оригінальний характер упакування вітчизняних молочних продуктів та особливості актуалізації в їхньому дизайні зображальних елементів, які б слугували способом демонстрації переконань виробника та одночасно засобом дистанціювання від країни-агресора. Сформульовано висновок, що через актуалізації національних мотивів виробники молочної продукції прагнуть не лише створити привабливий дизайн своєї продукції, а й вести діалог із споживачем про українськість, мистецтво та культуру, збереження природи, національну єдність в умовах війни. Відзначено дотримання правових аспектів використання національно виразних візуальних матеріалів у дизайні упакування.ukредизайнетностильупаковкакомунікаціяправо у рекламібрендredesignethnostylepackagingcommunicationadvertising lawbrandкафедра маркетингуНаціонально виразні елементи у редизайні упаковки українських товарів на прикладі молочної продукціїArticlehttps://orcid.org/0000-0001-9685-0541