Никоненко, Андрій Володимирович2014-06-242014-06-242013Никоненко, А. В. Маркетингові засоби подолання структурного дисбалансу на ринку праці / А. В. Никоненко // Управління сучасним підприємством : тези доп. ІХ Міжнар. наук.-практ. конф., Київ, НУХТ, 25-26 квітня 2013 р. / М-во освіти і науки України, Нац. ун-т харч. технологій. ― К.: НУХТ, 2013. ― С. 196-197.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/15527В тезах висвітлюються причини формування структурного дисбалансу на промисловому сегменті ринку праці та маркетингові засоби його подолання.. The theses display causes the formation of a structural imbalance in the industrial segment of the labor market and marketing tools to overcome this problem.otherпромисловий сегмент ринку працідеформалізований стан соціально-економічних відносинмаркетингindustrial segment of the labor marketdeformalized state of socio-economic relationsmarketingкафедра маркетингуМаркетингові засоби подолання структурного дисбалансу на ринку праціThesis