Герасимова, Ольга Іванівна2017-06-152017-06-152015Герасимова, О. І. Ретроспективний аналіз поняття «самоосвіта» в психолого-педагогічній літературі / О. І. Герасимова // Гуманізація навчально-виховного процесу: збірник наукових праць / [За заг. ред. проф. В. І. Сипченка]. – Слов’янськ : ДДПУ, 2015. – Вип. LXXII. – С. 179–184.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/25575У статті розглядається стан вивченості проблеми самоосвіти у науковій психолого-педагогічній літературі, що має як соціальне, економічне, так і особистісне значення. Актуалізується проблема підготовки студентів, здатних до постійної самоосвіти. Уточнюється сутність понять «самоосвіта», «самостійна робота» і звертається увага на специфіку їх застосування в подальшому становленні й особистісному зростанні. The article deals with the problem of self-education in the scientific psychological and pedagogical literature, having both social, economic and personal value. The problem of training students capable of continuous learning is actualized. The essence of the concepts of "self-education", "independent work" is clarified and focuses on the specifics of their application in the future formation and personal growth.самоосвітасамостійна роботасамоосвітня діяльністьготовність до самоосвітипізнавальна діяльністьself-educationindependent workself-educational activityreadiness for self-educationcognitive activityкафедра іноземних мов професійного спрямуванняРетроспективний аналіз поняття «самоосвіта» в психолого-педагогічній літературіArticle