Стахурський, Валерій Олександрович2013-08-052013-08-052013Стахурський, В. О. Обґрунтування маркетингових рішень / В. О. Стахурський // Управління сучасним підприємством : тези доповідей ІХ міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 квітня 2013 р. - Київ: НУХТ, 2013. - С. 207-208.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/9308Проаналізовані основні інструменти маркетингових досліджень як бази для обґрунтування якісних маркетингових рішень, розглянута необхідність інформаційного забезпечення при прийнятті маркетингових рішень, досліджені можливі способи присутності на нових ринках. The basic instruments of marketing research as the basis for substantiation of high-quality marketing decisions are analyzed, the necessity of information provision during marketing decisions making is examined, the possible methods of presence on new markets are investigated.otherматриця БКГінформаційне забезпеченняпервинна інформаціявторинна інформаціяринкові дослідженняBCG matrixinformational provisionprimary informationrepeated informationmarket investigationsкафедра маркетингуОбґрунтування маркетингових рішеньThesis