Страшинська, Лариса ВолодимирівнаНекрасова, Ангеліна Володимирівна2021-06-252021-06-252021Страшинська, Л. В. Залучення споживачів за допомогою використання підходів крос-маркетингу / Л. В. Страшинська, А. В. Некрасова // Science and education: problems, prospects and innovation : abstracts of V International scientific and practical conference, 4-6 February, 2021. – Kyoto, Japan, 2021. – P. 935–939.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/34618Обґрунтовано необхідність впровадження в діяльності підприємств підходів крос-маркетингу та визначено їх переваги. Розглянуто принципи крос-маркетингу та помилки крос-маркетингових акцій. Окреслено етапи впровадження крос-маркетингових заходів на підприємствах, наголошено на злагодженості дій партнерів та необхідності працювати в команді на кінцевий результат. The necessity of introduction of cross-marketing approaches in the activity of enterprises is substantiated and their advantages are determined. The principles of cross-marketing and errors of cross-marketing campaigns are considered. The stages of implementation of cross-marketing measures at enterprises are outlined, the coherence of actions of partners and the need to work in a team for the end result are emphasized.кафедра маркетингукрос-маркетингздійснення купівлікомунікаціязалучення споживачівохоплення цільової аудиторіїпродажі по акціяхcross-marketingmaking a purchasecommunicationconsumer involvementcoverage of the target audiencesales on sharesЗалучення споживачів за допомогою використання підходів крос-маркетингуThesis