Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна2015-03-242015-03-242015Рибачук-Ярова, Т. В. Історія виникнення кейс-методу та його сутність / Т. В. Рибачук-Ярова // Імплементація сучасних технологій навчання у навчальний процес : матеріали Міжнародної наукової конференції, 17-18 березня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 73-78.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/19782Серед сучасних технологій і активних методів навчання особливе місце у професійній освіті відведено кейс-методу. Відповідно до класичного визначення метод кейсів (англ. Case method, кейс-метод, кейс-стади, case-study, метод конкретних ситуацій, метод ситуаційного аналізу ) - це техніка навчання, що використовує реальні економічні, соціальні та бізнес ситуації. При цьому студенти повинні проаналізувати ситуацію, визначити сутність проблеми, запропонувати основні шляхи її вирішення та вибрати кращий варіант. Among modern technologies and active methods of teaching special place in professional education given case method. According to the classic definition method cases (Eng. Case method, case method, case studies, case-study, the method of specific situations, situational analysis method) - a technique of training that uses real economic, social and business situations. Thus students should analyze the situation, identify essence of the problem, offer basic ways to solve it and choose the best option.otherкейс-стадиметод ситуаційного аналізукейс-методметод ситуационного анализаcase studiessituation analysis methodcase-methodкафедра економіки праці та менеджментуІсторія виникнення кейс-методу та його сутністьOther