Удод, Катерина Володимирівна2016-02-162016-02-162012Удод, К. В. Маркетингові аспекти використання соціальних мереж / К. В. Удод // Проблеми і перспективи розвитку фінансів, обліку і маркетингу в сучасному середовищі : програма і матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 25 – 26 жовтня 2012 р. — К. : НУХТ, 2012. — С. 107-108.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/22266Як поширений елемент інтернет-сервісу соціальна мережа базується на людсь- их зв’язках або ж взаємних інтересах. Вона дає можливість фізичним та юридичним особам контактувати між собою, об’єднуватись за певними інтересами як для особистих, так і для виробничих та інших цілей. Для цього в Інтернет-мережі створюються спеціальні сайти, які забезпечують для користувачів зручні можливості для спілкування через чати, блоги, відео, музику та інше.маркетингсоціальні мережіsocial networksmarketingМаркетингові аспекти використання соціальних мереж