Чередніченко, Галина Анатоліївна2012-07-042012-07-042003Чередніченко, Г. А. Ігровий підхід у навчанні англійської мови як засіб розвитку професійного та творчого потенціалу студентів / Г. А. Чередніченко // Лінгвометодичні концепції викладання іноземних мов у немовних вищих навчальних закладах України. – К.: Вид-во Європейского университету, 2003. – С. 527–534.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/1974Ігровий підхід до навчання студентів вищої школи містить у собі умови для підготовки творчого й активного, здатного бачити перспективу, формулювати проблему, ставити й самостійно вирішувати її, реалізовувати стратегію професійної діяльності й тактику комунікативної поведінки випускника вищої економічної школи.Іn higher educational establishments communication games at English lessons have great potential for training creative and active specialists, help them to see the future prospects, define the problems and solve them independently, develop professional strategy and communication skills.otherігровий підхідпотенціалgame approachpotentialhigher schoolкафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікаціїІгровий підхід у навчанні англійської мови як засіб розвитку професійного та творчого потенціалу студентів