П'янкова, Оксана Василівна2012-09-192012-09-192007П’янкова, О. В. Проблеми управління портфелем торгових марок / О. В. П’янкова // Проблеми економіки підприємств в умовах сталого розвитку : ІІІ міжнар. наук.-практ. конф. : тези доп. - К.: НУХТ, 2007. - С. 51.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/2754Розглянуто окремі складові управління портфелем брендів, проаналізовано причини коригування портфелю, досліджено позиції та взаємозв’язки складових сучасного портфелюIt is considered separate forming management briefcase brands, is analyzed reasons of the adjustment of the briefcase, explored position and intercoupling the componentotherкафедра економіки праці та менеджментуторгова маркауправління портфелем торгових марокбрендторговая маркаbrandtrademarksmanagement briefcase brandsПроблеми управління портфелем торгових марокArticle