Баєв, Вадим ВікторовичСологуб, Кирило Сергійович2024-03-272024-03-272024Баєв, В. В. Підвищення конкурентоспроможності готельних послуг / В. В. Баєв, К. С. Сологуб // Modern research in science and education : proceedings of the 6th International scientific and practical konference, 8-10 February 2024. – Chicago : BoScience Publisher, 2024. – Pp. 447-450https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/42292Конкурентна перевага готелю лежить в основі його успішної діяльності на ринку. Готельне господарство є важливою складовою туристичної індустрії та являє собою сукупність видів діяльності, спрямованих на обслуговування споживачів. У сучасних умовах бізнесу на ринку готельно-туристичних послуг для збереження конкурентоспроможності готельного підприємства необхідно реалізовувати цілий комплекс заходів по формуванню і закріпленню конкурентних переваг.The competitive advantage of the hotel is the basis of its successful activity on the market. Hospitality is an important component of the tourism industry and is a set of activities aimed at serving consumers. In modern business conditions in the market of hotel and tourist services, in order to preserve the competitiveness of the hotel enterprise, it is necessary to implement a whole set of measures for the formation and consolidation of competitive advantages.ukкафедра туристичного та готельного бізнесуконкурентоспроможністьготельна послугаякість готельних послугефективністьконкурентна перевагаметоди оцінки конкурентоспроможностіcompetitivenesshotel servicequality of hotel servicesefficiencycompetitive advantagemethods of assessing competitivenessПідвищення конкурентоспроможності готельних послугThesishttps://orcid.org/0000-0003-0670-807X