Гайдуков, Дмитро СергійовичЧугаєва, Наталія Юріївна2021-06-232021-06-232019Гайдуков, Д. С. Психологія маркетингу / Д. С. Гайдуков, Н. Ю. Чугаєва // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : матеріали 85-ї Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 11–12 квітня 2019 р. – Київ : НУХТ, 2019. – Ч. 3. – С. 488.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/34614У науковій роботі зазначені приклади використання маркетингових прийомів, психологічний вплив на споживача та способи його запобігання. In the scientific work the examples of the use of marketing techniques, the psychological impact on the consumer and the methods how to prevent it are given.otherпсихологіямаркетингвплив на споживачаpsychologymarketingimpact on the consumerкафедра гуманітарних дисциплінПсихологія маркетингуThesis