Чайка, Іванна ВасилівнаБєлова, Тетяна Геннадіївна2013-12-042013-12-042013Chaika, I. Uplatnenie konceptu na trh ako príklad korporácie «Apple» / I. Chaika, Т. Belova // Wschodnie partnerstwo – 2013 : materialy IX Miedzynarodowej naukowi–praktycznej konferencji. - Przemysl Nauka і studia, 2013. - Volume 3. - C.70-71.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/11776Розглянуто причини появи концепції маркетингу вражень, її відмітні особливості. Обгрунтовано необхідність застосування концепції маркетингу вражень на прикладі діяльності корпорації «Apple».Рассмотрены причины появления концепции маркетинга впечатлений, ее отличительные особенности. Обоснована необходимость применения концепции маркетинга впечатлений на примере деятельности корпорации «Apple».The reasons of appearance of the concept of marketing experience, its distinctive features. The necessity of applying the concept of marketing impressions on the example of the corporation «Apple».uk-UKконцепція маркетингу враженьособливості маркетингу враженьконцепція маркетингуконцепция маркетинга впечатленийконцепция маркетингаособенности маркетинга впечатленийconcept of marketing experienceespecially marketing experiencemarketing conceptкафедра маркетингуЗастосування концепції маркетингу вражень на прикладі діяльності корпорації «Apple»Thesis