Соломянюк, Наталія МиколаївнаМолдаховська, Ю. В.2015-04-152015-04-152011Солом'янюк, H. M. Адаптаційна система інтегрованих маркетингових комунікацій (АС ІМК) / H. M. Солом'янюк, Ю. В. Молдаховська // Наукові праці НУХТ. – К. : НУХТ, 2011. - № 41. – С. 137-140.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/20182Розглянуто основи формування гнучкої структури маркетингових комунікацій, розкрито поняття адаптаційної системи інтегрованих маркетингових комунікацій, як механізму взаємодії підприємства із зовнішнім середовищем та споживачами. The basics of forming a flexible structure marketing communications disclosed concept adapted system of integrated marketing communications company as a mechanism of interaction with the environment and consumers.otherінтеграціяадаптаціямаркетингові комунікаціїintegrationadaptationmarketing communicationsкафедра маркетингуАдаптаційна система інтегрованих маркетингових комунікацій (АС ІМК)Article