Никоненко, Андрій Володимирович2015-05-192015-05-192015Никоненко, А. В. Маркетингові дослідження ринку робочих місць у промисловості / А. В. Никоненко // Актуальні проблеми економіки. – 2015. - № 1. – С. 382-390.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/20498Анотація. Сформовано модель 8S, яка відображає маркетингові засоби регулювання та напрями дослідження ринку робочих місць у промисловості. Розроблено методику дослідження конкурентоспроможності робочих місць на рівні галузі на основі адаптації таксономічного методу аналізу. На основі проведеного дослідження визначено причини непривабливості промислових робочих місць. Annotation. Model 8S displaying the marketing tools of workplaces’ market regulation and research directions in the industry is formed. The method of investigation workplaces’ competitiveness based on the taxonomic analysis is developed. The reasons for the low attractiveness of industrial workplaces are determined.uk-UKринок робочих місць у промисловостікомплекс маркетингуконкурентоспроможність промислових робочих місцьтаксономічний аналізбезпечність робочих місцькафедра маркетингуworkplaces’ market in the industrymarketing mixcompetitiveness of the industrial workplacestaxonomic analysisworkplaces’ securityМаркетингові дослідження ринку робочих місць у промисловостіArticle