Гресь, О. О.2014-10-302014-10-302014Гресь, О. О. Основні стратегічні завдання асортиментної політики підприємства / О. О. Гресь // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвяченої 130-річчю Національного університету харчович технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. - С. 802.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/17821Асортиментна політика визначає оптимальне співвідношення набору виробів, які одночасно можуть знаходитись на ринку. Assortment policy defines the optimal ratio set of products that also may be on the market.uk-UKасортиментна політикапідприємстватовариassortment policycompaniesproductsОсновні стратегічні завдання асортиментної політики підприємстваOther