Пилипенко, Олексій ІвановичЛитвиненко, Ярослав ВасильовичЛитвиненко, Тамара Євгенівна2014-04-292014-04-292012Пилипенко, О. І. Методичні підходи щодо ціноутворення на продукцію закладів ресторанного господарства / О. І. Пилипенко, Я. В. Литвиненко, Т. Є. Литвиненко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2012. – Т. 1., № 5. – С. 31–34.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/14186У статті розглядаються питання особливостей діяльності закладів ресторанного господарства, їх характерні виробничі риси, які впливають і на процес ціноутворення на продукцію цих закладів. Характеризуються існуючі методи ціноутворення та пропонується новий підхід при їх застосуванні. Визначаються можливості та заходи щодо зменшення ціни та підвищення конкурентоздатності продукції, яка виробляється в цих закладах в цілому. The questions of particular qualities of restaurant activity, it’s defining productive characteristics, that influence on the process of pricing on the products of this restaurants are considered in article. The existing methods of pricing are defined and the new approach of application is proposed. Also it’s defined the possibility and actions of decreasing price and increasing in general competitive advantage of products that is producing in these restaurants.uk-UKцінаpriceпослугиservicesцінова політикаprice policyзаклади ресторанного господарстваenterprises of restaurant businessконкурентоспроможність продукціїcompetitive advantage of productsкафедра обліку і аудитуМетодичні підходи щодо ціноутворення на продукцію закладів ресторанного господарстваArticle